1. Act of Agression


To strategia czasu rzeczywistego, będąca duchowym spadkobiercą wydanej w 2005 roku Act Of War. Za powstanie odpowiada francuskie studio Eugen Systems, znane z takich produkcji jak R.U.S.E. czy bardzo udana seria Wargame. Akcja gry usadzona została w 2020 roku, w świecie ekonomicznego kryzysu. W grze dostępne będą trzy frakcje: organizacja przestępcza zwana The Cartel, posiadająca wykradzione nowoczesne technologie, tajna organizacja militarna Chimere oraz armia amerykańska.


Rozgrywka powraca do klasycznych założeń gatunku RTS. Przed natarciem na wroga, gracz ma za zadanie zbudować bazę oraz gromadzić surowce potrzebne do wyprodukowania jednostek. Oczywiście nie zabraknie w tego typu produkcji opracowywania nowych technologii. Ważnym ogniwem będzie odgrywała odpowiednia eskorta linii zaopatrzeniowych, ponieważ wydobyte surowce należy przetransportować do bazy.


Budynki będzie się dało stawiać w określonych miejscach wokół kwatery głównej, ale nie ma ograniczeń co do jej liczby konstrukcji w jednej bazie. Ponadto budowle można wielokrotnie rozbudowywać, dostosowując do istniejących potrzeb. W Act of Agression ma zaoferować ponad 70 jednostek bojowych o różnych zastosowaniach - od piechoty, poprzez wszelkiego rodzaju pojazdy, aż po śmigłowce i samoloty odrzutowe. Same jednostki będą zyskiwać punkty doświadczenia, wtedy będzie można przypisywać im dodatkowe specjalizacje np. przeciwlotnicze. Spore znaczenie taktyczne ma mieć ukształtowanie terenu. W tego typu grze nie mogło zabraknąć multiplayera, który ma oferować możliwość toczenia ogromnych wieloosobowych bitew, nawet w skali 20 na 20.


Oprawa wizualna tego tytułu również będzie stała na wysokim poziomie, a w oczy rzuci się szczegółowość autentycznych jednostek. Gra ma bardzo przypominać serię C&C: Generals oraz właśnie Act of War dorzucając trochę rzeczy od siebie. Gra zapowiada się nieźle, premiera zapowiedziana jest na maj 2015.


2. Ashes of the SIngularity


To pecetowy RTS autorstwa zespołu Stardock Systems, odpowiedzialnych i kojarzonych głównie za serię Galactic Civilization. Gra ma charakteryzować się ogromną oraz imponującą skalą prowadzenia bitew. Sam tytuł przypomina serię Supreme Commander, gdzie rozmach walk przygniata inne strategie z tego gatunku. W starciach będzie mogło wziąć udział nawet kilkadziesiąt tysięcy jednostek. Produkcja utrzymana jest w klimatach science-fiction. Dwie frakcję toczyć będą zaciekłe boje, rasa ludzi oraz nowa rasa kompletnie sztucznych, porzucając swoje biologiczne ciała.


Budynki da się stawiać w określonych miejscach wokół kwatery głównej, ale nie ma ograniczeń co do liczby konstrukcji w jednej bazie. Ponadto budowle można wielokrotnie rozbudowywać, dostosowując do istniejących potrzeb. Jednocześnie gracz może posiadać kilka baz, w celu zmaksymalizowania ilości zdobywanych zasobów. Act of Aggression oferuje 70 jednostek bojowych o różnych zastosowaniach – od oddziałów piechoty, poprzez wszelkiego rodzaju pojazdy, aż po śmigłowce i samoloty odrzutowe. Wraz ze wzrostem ich doświadczenia, można im przypisać dodatkowe specjalizacje (przeciwlotnicze, przeciwczołgowe, przeciwpiechotne, itd.) i umiejętności specjalne. Spore znaczenie taktyczne ma ukształtowanie terenu. Żołnierze mogą ukryć się przed wzrokiem wroga za wzgórzem lub w budynkach, przy czym warto pamiętać, że wszystkie budowle da się zniszczyć. W grze obecny jest również cykl dnia i nocy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=23570



Budynki da się stawiać w określonych miejscach wokół kwatery głównej, ale nie ma ograniczeń co do liczby konstrukcji w jednej bazie. Ponadto budowle można wielokrotnie rozbudowywać, dostosowując do istniejących potrzeb. Jednocześnie gracz może posiadać kilka baz, w celu zmaksymalizowania ilości zdobywanych zasobów. Act of Aggression oferuje 70 jednostek bojowych o różnych zastosowaniach – od oddziałów piechoty, poprzez wszelkiego rodzaju pojazdy, aż po śmigłowce i samoloty odrzutowe. Wraz ze wzrostem ich doświadczenia, można im przypisać dodatkowe specjalizacje (przeciwlotnicze, przeciwczołgowe, przeciwpiechotne, itd.) i umiejętności specjalne. Spore znaczenie taktyczne ma ukształtowanie terenu. Żołnierze mogą ukryć się przed wzrokiem wroga za wzgórzem lub w budynkach, przy czym warto pamiętać, że wszystkie budowle da się zniszczyć. W grze obecny jest również cykl dnia i nocy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=23570




Budynki da się stawiać w określonych miejscach wokół kwatery głównej, ale nie ma ograniczeń co do liczby konstrukcji w jednej bazie. Ponadto budowle można wielokrotnie rozbudowywać, dostosowując do istniejących potrzeb. Jednocześnie gracz może posiadać kilka baz, w celu zmaksymalizowania ilości zdobywanych zasobów. Act of Aggression oferuje 70 jednostek bojowych o różnych zastosowaniach – od oddziałów piechoty, poprzez wszelkiego rodzaju pojazdy, aż po śmigłowce i samoloty odrzutowe. Wraz ze wzrostem ich doświadczenia, można im przypisać dodatkowe specjalizacje (przeciwlotnicze, przeciwczołgowe, przeciwpiechotne, itd.) i umiejętności specjalne. Spore znaczenie taktyczne ma ukształtowanie terenu. Żołnierze mogą ukryć się przed wzrokiem wroga za wzgórzem lub w budynkach, przy czym warto pamiętać, że wszystkie budowle da się zniszczyć. W grze obecny jest również cykl dnia i nocy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=23570
Budynki da się stawiać w określonych miejscach wokół kwatery głównej, ale nie ma ograniczeń co do liczby konstrukcji w jednej bazie. Ponadto budowle można wielokrotnie rozbudowywać, dostosowując do istniejących potrzeb. Jednocześnie gracz może posiadać kilka baz, w celu zmaksymalizowania ilości zdobywanych zasobów. Act of Aggression oferuje 70 jednostek bojowych o różnych zastosowaniach – od oddziałów piechoty, poprzez wszelkiego rodzaju pojazdy, aż po śmigłowce i samoloty odrzutowe. Wraz ze wzrostem ich doświadczenia, można im przypisać dodatkowe specjalizacje (przeciwlotnicze, przeciwczołgowe, przeciwpiechotne, itd.) i umiejętności specjalne. Spore znaczenie taktyczne ma ukształtowanie terenu. Żołnierze mogą ukryć się przed wzrokiem wroga za wzgórzem lub w budynkach, przy czym warto pamiętać, że wszystkie budowle da się zniszczyć. W grze obecny jest również cykl dnia i nocy.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=23570


Kontakt:

GG 8767038

Email: kamil89pl@wp.pl

Moja specyfikacja PC:

CPU: Intel Core i7 7700K 4.5 Ghz

MOBO: MSI Z270 Krait Gaming

GPU: MSI GTX 1060 Gaming 6G

RAM: 16 GB RAM DDR4 3200 MHZ

PSU: Silentium PC L1 Vero 600W

OS: Windows 10 Home Premium